niedziela, 23 grudnia 2012

Święta święta - pichcenie

Okres świąt to dla mnie wspaniała okazja do pokazania moich umiejętności cukierniczych.
Uwielbiam piec, dodawać składniki i czuć zapach świeżego ciasta w całym domu.
Ponieważ uwielbiam oglądać blogi kulinarne, zwłaszcza mojewypieki.pl, gdzie mogę jeść oczami i od razu mam ochotę sama przygotować wszystko w domu!!

W tym roku na święta przygotowałam mały zestaw:
1. Ciasteczka owsiane z żurawiną i czekoladą
2. Sernik z migdałami (365 dań)
3. Zabójczo czekoladowe brownie (magazyn JOY)
4. Wilgotny piernik ekspresowy (słodkiefantazje.pl)
5. Ciasto miodowe
6. Babka cytrynowe (ciasta.net)

Jestem wielką fanką czekolady, ale muszę się przyznać, że jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się uśmiechać do ciasta XD - a robiłam właśnie brownie, które miało konsystencję musu i próbując już surowego ciasta, wiedziała, że będzie dobre. W tym roku to własnie na Brownie czekam najbardziej, ponieważ zawsze do niego wzdychałam, a do tej pory jadła go raz. Kupiłam jeden mega czekoladowy kawałek przy jednym z targów angielskich, gdzie pachniał na odległość i nie mogłam się już powstrzyma od tego aby go w końcu spróbować. Już od dłuższego czasu planowałam upiec brownie, ale żadne przepis nie wydawał mi się wystarczająco czekoladowy :D Czekam więc na mój wypiek z niecierpliwością.




Mam nadzieję, że moje wypieki będą udane i będą wszystkim smakować na święta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz