wtorek, 18 grudnia 2012

Lost in heaven

Ostatnio zaczęłam swoją podróż z blogami i odkryłam że jest ich naprawdę wiele!!!

Do tej pory interesowały mnie raczej blogi kulinarne, skąd czerpałam inspirację na niedzielne desery, ale ostatnio zaczęłam przeglądać blogi modowe.
Do tej pory odwiedzałam jedynie blog makelifeeasier.pl. czyli blog Kasi Tusk, gdzie mogłam znaleźć wiele kobiecych inspiracji i porad do tyczących zakupów i jakości kupowanych ubrań.

Na większości najbardziej popularnych blog znajduję propozycje dość śmiałych stylizacji, które niestety nie zawsze nadają się do codziennego noszenia np. na uczelnię czy do szkoły - a może ja jestem zbyt klasyczna lub staroświecka. Jednak z każdym dniem przeglądania blogów, stwierdzam, że zawsze można zleźć tam coś uniwersalnego :)

Wiele dziewczyn zajmujących się blogiem o modzie interesuje się również kosmetykami, co jest bardzo fajne. Każda z nas lubi ładnie wyglądać i dba o urodę, a swoimi spostrzeżeniami co do kosmetyków, zawsze może podzielić się z kilkoma innymi dziewczynami.

Na pewno interesuje mnie moda, co jest aktualnie trendi, co się nosi. Ale nie tylko moda mnie interesuje. Jestem również wielką kinomaniaczką, a w weekendy lubię piec coś dobrego dla rodziny.

Mam nadzieję, że będę mogła się tutaj z wami podzielić moim zainteresowaniami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz