piątek, 28 grudnia 2012

Filmografia 2012 - moje podsumowanie

Jako że z końcem roku, wszyscy podsumowują miniony rok, również kinematografia robi takie podsumowanie.
Napotkałam na dwa filmowe podsumowanie filmowe, które bardzo mi się podobają



Spis wszystkich filmów http://filmographile.tumblr.com/



Uwielbiam takie połączenia filmowe, różnych filmów ze sobą a także ciekawszych tekstów.
Jeśli chodzi o takie podsumowania, to spora część fragmentów filmowych pochodzi z filmów, które w nas się w ogóle nie pokazują, a nawet możliwe że się pokażą ze sporym opóźnieniem.
Co do podsumowania, to naliczyłam 47 filmów które widziałam w ciągu ostatniego roku (produkcja 2012). Jestem zadowolona i zaskoczona takim wynikiem, aczkolwiek nadal lista do obejrzenia jest jeszcze długa ;)

Myśląc o ulubionym filmie roku 2012, to raczej nie ma czegoś takiego. Na pewno są filmy do których chętnie powrócę/ obejrzę jeszcze raz/ polecam do obejrzenia. A są to:

1. Projekt X - świetna rozrywka dla odmóżdżenia :P
2. Atlas Chmur - film filozoficzny, świetna przygoda, uczta wizualna
3. Nietykalni - film który pokochały miliony na świecie i pozostanie obowiązkową pozycją na długo!!
4. Siostra twojej siostry - "ambitny" i niezwykle przyjemny
5. Połów szczęścia w Jemenie - dobry film, dawno nie byłam na dobrym filmie
6. Dokąd teraz? - odkrycie z Azji
7. Lola versus -  odkrycie na gorsze dni, że każdemu czasem jest ciężko

Kolejny rok za nami.
Jednak w tym roku będę zamiast planów, robiła podsumowanie minionego - nie tylko w sferze filmów, ale również w sferze prywatnej. Czasem warto przemyśleć co się działo w ostatnim czasie, a potem jeszcze lepiej wyciągać z tego wnioski na przyszłość

Wszystkim życzę udanego Sylwestra oraz wspaniałego Nowego Roku!!!

2 komentarze:

  1. Moje hity z Twojej listy to "Połów szczęścia w Jemenie","Dokąd teraz?" i "Nietykalni",których nie uwzględniłam w swoim posumowaniu roku 2012,a może jednak powinnam.Pozostałych filmów nie widziałam...ale zaintrygowałaś mnie,więc ich poszukam :)

    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam filmy które są godne polecenia, więc zachęcam do obejrzenia :)

      Usuń